Clasificări declasificate

ImagineTotul se rezumă  la nevoile noastre de a ne justifica. De ce te-ai despărțit de minunăția aia de bărbat? -Ah..era nesimțit. -De ce ai plecat din România? -Că vreau să îmi cumper masină cu cristale! 

Și de ce să ma justific, domnule? Ce te privește pe tine ce fac eu? M-am despărțit de ăla că așa m-am trezit într-o dimineață, într-un pat străin de mine, cu părul lins de vacă. Atunci mi-am zis că ăla e de vină și l-am trimis la ,,plimbare” pe o furtună groaznică, cu o pungă urâtă, fără jachetă și o sticlă de suc. Care e problema ta, dragă vecină de la etajul 5? Ai șters mucegaiul din baie și ai rămas brusc fără ocupație? Telenovela ta preferată începe la 7 și trebuie să te alimentezi cu povești? 

Și uite așa m-am supărat zdravăn și am purces (unde altundeva?) la cumpărături. Da, stimabile, la cumpărături. Că de aia suntem noi postmoderniști, că ne place să cumpărăm în prostie tot ce credem că este necesar în necesitatea noastră de a ne satisface (cumva, parțial). Și mi-am luat cărți deja citite, boluri pentru supă, parfumuri și arome la pachet, și zău că mi-am revenit. Îți mai mărturisesc ceva, că nu prea mai pot să (mă) plâng, ba chiar mă chinuiesc să o fac. Am și aflat între timp de la ce mi se trage. Medicul, adică poștașul de la muncă, mi-a zis că o duc bine, de asta. Și-a dat seama după salata cu creveți, sunt sigura! Ce-i făcut e bun făcut domnu’ poștaș, dar nu cumva să mă ferească sfinții, să mă întrebați ce și cum. Așa lipsită de spiritualitate cum sunt, modestă spre deloc, și plină de file ( de poveste) vă închid în birou, să îmi spuneți de unde le știți pe toate. Se poate?

Lasă un răspuns

